loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 119 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

جزییات و تصاویر بیماری جدید علی کریمی جادوگر آسیا

 

جزییات و تصاویر بیماری جدید علی کریمی جادوگر آسیا

جوساز: یماری آلوپسی آره آتا که بیماری علی کریمی بازیکن محبوب و بااخلاق کشورمون است. آخرین عکس علی کریمی گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است.

فارغ از حمایت او و همینطور صحبت هایش، تصاویر منتشر شده از کریمی در تمرین پرسپولیس نشان می دهد او با مشکل تازه ای روبرو شده است. این تصاویر به خوبی گویای آن است که بخشی از ریش های علی کریمی ریخته است. اما چه مشکلی برای جادوگر پیش آمده است؟
کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با «آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت های بدن مانند سر، ابرو، ریش، سبیل، مژه و … هم دیده شود.

به گفته پزشک ها، این بیماری جزو بیماری های ناشناخته است و هنوز کسی دلیلش را نمی داند. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض داروها، کم‌خونی و دیگر عوامل دارد و به همین دلیل علی کریمی هم باید مدتی منتظر بماند تا این مشکلش حل شود.

جزییات و تصاویر بیماری جدید علی کریمی, جزییات بیماری جدید علی کریمی, تصاویر بیماری جدید علی کریمی, ماجرای بیماری علی کریمی, ماجرای بیماری جدید علی کریمی چیه, دلیل بیماری علی کریمی, اسم بیماری علی کریمی چیه, بیماری علی کریمی جادوگر آسیا, علی کریمی چه مریضی دارد, عکس های جدید علی کریمی بعد از بیماری

بیماری آلوپسی آره آتا
الوپسی اره اتا یک بیماری است که عمده ترین علائم و تبعات آن ریزش مو به صورت سکه ای است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه