loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 116 دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

انتشار عکس های شخصی دختر شیرازی و بی آبرو شدنش

 

بی آبرویی دختر شیرازی , دختر شیرازی , عکس های شخصی دختر شیرازی

جوساز: انتشار عکس های شخصی دختر شیرازی روی فلش وی بود توسط یک پسر. بارها توصیه شده است که مراقب عکس های شخصی خود باشید ولی متاسفانه بی توجهی یک دختر شیرازی به این موضوع و ریختن عکسهای شخسی خود بر روی یک فلش مموری و گم شدن آن باعث شد تا پسری که این فلش را پیدا کرده به انتشار این عکس ها دست زده و آبروی دختر شیرازی را ببرد .
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: خانمی ۲۸ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس، با به دست آوردن عکس های شخصی وی و انتشار آن به همراه مطالب کذب در شبکه های اجتماعی باعث هتک حیثیت او شده است.
سرهنگ “سیدموسی حسینی” ادامه داد: این دختر جوان مدعی بود كه انتشار این تصاویر به گونه ای است كه بسیاری از آشنایان با او تماس گرفته و از انتشار عکس های وی در فضای مجازی خبر می دهند كه دختر جوان از نحوه به دست آوردن این تصاویر توسط متهم، بی خبر است و به کسی نیز مظنون نمی باشد.
وی اظهار كرد: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران جوان پلیس فتا، با اقدامات فنی و تخصصی متهم شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ حسینی از شهروندان درخواست كرد: به هیچ عنوان اطلاعاتی که برایشان اهمیت دارد بر روی حافظه های قابل حمل از قبیل فلش مموری، دوربین عکاسی، موبایل، تبلت، لپ تاپ و … نگهداری نكنند و جهت نگه داری این اطلاعات از هارد اکسترنال با گذاشتن رمز عبور استفاده کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه