loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 48 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)
خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + صوتي

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + صوتي



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پيش بيني وضعيت جوي 1 الي 16 فروردين / عيد نوروز 94 / گيلان فورکا

24 فوريه 2015 ... چرا در فصل سرما بيشتر خسته مي‌شويم؟ ... امين مي گويد : 1393/12/24 - 17:26 .... خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + صوتي يکشنبه 14 تير ...

آدرس : کليک کنيد
بهار زود هنگام !؟ اما موقتييييي !!!!! - هواشناسي گيلان فورکا

در پايين نفوذ سرما رو در روز دوشنبه 28 بهمن به شمال کشور ميبينيم که موج موجب بارشهايي .... خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + صوتي يکشنبه 14 تير 1394.

آدرس : کليک کنيد
بافيا - بارش هاي دلچسب در راه مازندران | جستجو |

در تصوير زير که مختص ساعت 13:30 امروز هست براي بابلسر و مازندران رو مي بينيد . ..... خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + پيش صوتي سلام ! خدارو شکر .

آدرس : کليک کنيد
هواشناسي انار - انارپرس

خدايا اين رحمت الهي رو از ما دريغ نکن. موافق (??)مخالف (?) ... باران رحمت الهي است که خدا بدون هيچ منتي به بندگانش اعطا مي فرمايد. و. بندگانش با .... داره سرما ريزو مياايه دععا کنيد برف بشه. موافق (?)مخالف ..... بيشتر شود الي امين. موافق (?)مخالف .... روحاني: لطفا فايل صوتي رو بذار... iman: حسين ابوترابي خودمون دعوت کنيم... : احسنت به ...

آدرس : کليک کنيد
سايت سارا شعر - برگزيده زيباترين شعرها از شاعران ديروز و امروز

قيصر امين پور. شعر زيباي " روي جاده نمناك " سروده شادروان مهدي اخوان ثالث . شاعر اين شعر را ... با صوت قرآن مي آميخت وقتي كه من بچه ... نيستيم از جلوه‌ي باران رحمت نااميد ... سرما در قدم دار فنا افتاده است ما نه آنيم ..... در اين گلشن خدايا كي روا بي گل از مو ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي با نام سرتو برنگردوندي

17 نوامبر 2014 ... براي دانلود روي لينک دانلود راست کليک کنيد و گزينه save as . .... امين(عاشق مرتضى) مي‌گه: .... خدايا يگو خواب ميبينم بگو مرتضي زنده اس بگو اينا وقتي بيدار بشم ديگه تکرار نميشه اي خدا ..... خدا رحمتش کنه آهنگاش پر از احساس بودن:(((((( .... اگرکسي شب سرما به ابرها زدو گم شد مرا به ياد بياريد .... باران مي‌گه:.

آدرس : کليک کنيد
گنجور » سعدي » گلستان » ديباچه

باران رحمت بي حسابش همه را رسيده و خوان نعمت بي دريغش همه جا کشيده پرده ناموس بندگان .... في الجمله زبان از مکالمه او در کشيدن قوّت نداشتم و روي از محاوره او گردانيدن مروّت ..... شبها را در کنار آتش هيزم که غالبا روشنائي شب و هم گرماي پخت و پز و رفع سرما .... درود بر شما امين کيخاي دانا واگرمايل بودي به اين پرسش من پاسخ گوي که دکتر ...

آدرس : کليک کنيد
??? آســـــــمـــان هــــفتــم ???

نکته ناب (باران رحمت) ... در آن حال شروع باستغفار كرد و فرمود: خدايا مگر چيزى از من سرزده كه دچار اين بلا شدم ؟ ... حضرت ابراهيم (ع ) به اسبش فرمود: از نفرين من چه چيزى را متوجه شدى كه آمين گفتى ؟ ..... اگر از قرآن استفاده نکنيم براي آن است که يقين ما ضعيف است از اين رو اگر خود امام راه هم ..... ساخت کد صوتي مهدوي براي وبلاگ ?.

آدرس : کليک کنيد
93/10/29-حجت الاسلام والمسلمين فرحزاد - (تکريم فرزندان در سيره‌‌ي ...

19 ژانويه 2015 ... ما به پدر مادر‌ها عرض مي‌کنيم اگر بچه سرما مي‌خورد يا دل درد مي‌گيرد يا گرسنه است .... مي‌کني گفت اگر من بچه‌ي خوبي بودم همه مي‌گويند خدا پدر مادرش را رحمت کند روح و .... عرض کرد خدا در قرآن که بر تو فرستاده من را ستوده و به عنوان امين من را ... اين جا اين روايت عجيبي است موسي بن عمران عليه السلام به خدا عرض کرد خدايا آن ...

آدرس : کليک کنيد
90-11-12-حجت الاسلام والمسلمين پناهيان - سمت خدا

1 فوريه 2012 ... يازده بارجهان گوشه ي زندان کم نيست ، کنج زندان بلا گريه ي باران کم نيست . سامرايي شده ام .... در زيارت امين الله مي خوانيم : خدايا من را محبوب تمام آسمان ها و زمين قرار بده . ... اگر خدا ما را دوست نداشت اين همه فرياد دوزخ را بر سرما نمي کشيد . ... ايشان روي اين مسئله دقت داشتند که ما هم بويي از رحمت للعالمين را برده باشيم .

آدرس : کليک کنيد
تير 1391 - غروب دلگير جمعه ها

مهدي فاطمه (عج) يکي يکي در خونه همه همسايه ها رو زدن. .... صوت خوش قرآن و اذان مي آيد ..... گناهان شما را مي‌بخشم و «بکم أسقي عبادي الغيث و أدفع عنهم البلاء»، باران رحمتم را به .... شنيده اي او (ص)که جبرئيل امين در ملکوت از همراهيش باز ماند که شان او بالاتر از ... باشد و سرما تا عمق درونت نفوذ کرده باشد، آن وقت تابش نخستين پرتو خورشيد، نه  ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - ?? همه چي ...??

خدايا! دلم پر از آرزوهاي بزرگ است و دستم خالي... يا به کرمت دستم را پر کن، يا دلم را از آرزو خالي کن ... يا بر دستانم باران رحمتت را نازل کن و اورا از من نگير. يا.

آدرس : کليک کنيد
لحظات زلال

31 دسامبر 2014 ... اينجا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت هاي خداوند را براي بندگان به زمين مي فرستيم. ... خدايا شکر ... بتابد و تو همچنان دل به سرما سپرده باشي چه؟ ... باران باران محبت ببارد… .... تمام که شد و بـه تـيتـراژ رسـيد دسـتـگاه رو خـامــوش مــي کـنـيـم ... در خواب خروپف مي کند و آسايش او را مختل مي کند ضبط صوتي را آماده کرد و ...

آدرس : کليک کنيد
"الا بذکر الله تطمئن القلوب"

خدايا خواهان آن دمي هستم که آرامشي عنايت کني..تا لبريز شوم از تو. ... اگه وقت ميذارين مياين اين نوشته هايي که ارزش خوندن نداره رو ميخونيد واقعا ممنون. .... مرغ امين هم از آنجا بگذرد، ... باور کنيد سرما هم خيلي بده . ... البته انشاءالله که همه مون ميريم بهشت:) از رحمت خدا که نبايد نا اميد شد* ..... مثله آهسته قرآن خوندن،با همون صوتي که دوست داري*.

آدرس : کليک کنيد
صلوات خاصه امام رضا عليه السلام با صداي استاد انصاريان

16 سپتامبر 2013 ... قرائت زيارت امين الله و مداحي با نواي برادر خالقپور در رواق امام خميني ره ... کليپ صوتي مناجات با خدا "گفتي که مستجاب کنم گر دعا کني. ... سلامتي و موفقيت همه رو از خدا واسه ملت ايران و بعد خانوادم از خدا بخاه. .... خدا رحمتت کنه حاج رضا عزيز اينقد صدات قشنگه که خود امام رضا هم دوس داره صدات و هميشه بشنوه السلام عليک ...

آدرس : کليک کنيد
93/10/29-حجت الاسلام والمسلمين فرحزاد - (تکريم فرزندان در سيره‌‌ي ...

19 ژانويه 2015 ... ما به پدر مادر‌ها عرض مي‌کنيم اگر بچه سرما مي‌خورد يا دل درد مي‌گيرد يا گرسنه است .... مي‌کني گفت اگر من بچه‌ي خوبي بودم همه مي‌گويند خدا پدر مادرش را رحمت کند روح و .... عرض کرد خدا در قرآن که بر تو فرستاده من را ستوده و به عنوان امين من را ... اين جا اين روايت عجيبي است موسي بن عمران عليه السلام به خدا عرض کرد خدايا آن ...

آدرس : کليک کنيد
90-11-12-حجت الاسلام والمسلمين پناهيان - سمت خدا

1 فوريه 2012 ... يازده بارجهان گوشه ي زندان کم نيست ، کنج زندان بلا گريه ي باران کم نيست . سامرايي شده ام .... در زيارت امين الله مي خوانيم : خدايا من را محبوب تمام آسمان ها و زمين قرار بده . ... اگر خدا ما را دوست نداشت اين همه فرياد دوزخ را بر سرما نمي کشيد . ... ايشان روي اين مسئله دقت داشتند که ما هم بويي از رحمت للعالمين را برده باشيم .

آدرس : کليک کنيد
تير 1391 - غروب دلگير جمعه ها

مهدي فاطمه (عج) يکي يکي در خونه همه همسايه ها رو زدن. .... صوت خوش قرآن و اذان مي آيد ..... گناهان شما را مي‌بخشم و «بکم أسقي عبادي الغيث و أدفع عنهم البلاء»، باران رحمتم را به .... شنيده اي او (ص)که جبرئيل امين در ملکوت از همراهيش باز ماند که شان او بالاتر از ... باشد و سرما تا عمق درونت نفوذ کرده باشد، آن وقت تابش نخستين پرتو خورشيد، نه  ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - ?? همه چي ...??

خدايا! دلم پر از آرزوهاي بزرگ است و دستم خالي... يا به کرمت دستم را پر کن، يا دلم را از آرزو خالي کن ... يا بر دستانم باران رحمتت را نازل کن و اورا از من نگير. يا.

آدرس : کليک کنيد
لحظات زلال

31 دسامبر 2014 ... اينجا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت هاي خداوند را براي بندگان به زمين مي فرستيم. ... خدايا شکر ... بتابد و تو همچنان دل به سرما سپرده باشي چه؟ ... باران باران محبت ببارد… .... تمام که شد و بـه تـيتـراژ رسـيد دسـتـگاه رو خـامــوش مــي کـنـيـم ... در خواب خروپف مي کند و آسايش او را مختل مي کند ضبط صوتي را آماده کرد و ...

آدرس : کليک کنيد
"الا بذکر الله تطمئن القلوب"

خدايا خواهان آن دمي هستم که آرامشي عنايت کني..تا لبريز شوم از تو. ... اگه وقت ميذارين مياين اين نوشته هايي که ارزش خوندن نداره رو ميخونيد واقعا ممنون. .... مرغ امين هم از آنجا بگذرد، ... باور کنيد سرما هم خيلي بده . ... البته انشاءالله که همه مون ميريم بهشت:) از رحمت خدا که نبايد نا اميد شد* ..... مثله آهسته قرآن خوندن،با همون صوتي که دوست داري*.

آدرس : کليک کنيد
صلوات خاصه امام رضا عليه السلام با صداي استاد انصاريان

16 سپتامبر 2013 ... قرائت زيارت امين الله و مداحي با نواي برادر خالقپور در رواق امام خميني ره ... کليپ صوتي مناجات با خدا "گفتي که مستجاب کنم گر دعا کني. ... سلامتي و موفقيت همه رو از خدا واسه ملت ايران و بعد خانوادم از خدا بخاه. .... خدا رحمتت کنه حاج رضا عزيز اينقد صدات قشنگه که خود امام رضا هم دوس داره صدات و هميشه بشنوه السلام عليک ...

آدرس : کليک کنيد
93/10/29-حجت الاسلام والمسلمين فرحزاد - (تکريم فرزندان در سيره‌‌ي ...

19 ژانويه 2015 ... ما به پدر مادر‌ها عرض مي‌کنيم اگر بچه سرما مي‌خورد يا دل درد مي‌گيرد يا گرسنه است .... مي‌کني گفت اگر من بچه‌ي خوبي بودم همه مي‌گويند خدا پدر مادرش را رحمت کند روح و .... عرض کرد خدا در قرآن که بر تو فرستاده من را ستوده و به عنوان امين من را ... اين جا اين روايت عجيبي است موسي بن عمران عليه السلام به خدا عرض کرد خدايا آن ...

آدرس : کليک کنيد
90-11-12-حجت الاسلام والمسلمين پناهيان - سمت خدا

1 فوريه 2012 ... يازده بارجهان گوشه ي زندان کم نيست ، کنج زندان بلا گريه ي باران کم نيست . سامرايي شده ام .... در زيارت امين الله مي خوانيم : خدايا من را محبوب تمام آسمان ها و زمين قرار بده . ... اگر خدا ما را دوست نداشت اين همه فرياد دوزخ را بر سرما نمي کشيد . ... ايشان روي اين مسئله دقت داشتند که ما هم بويي از رحمت للعالمين را برده باشيم .

آدرس : کليک کنيد
تير 1391 - غروب دلگير جمعه ها

مهدي فاطمه (عج) يکي يکي در خونه همه همسايه ها رو زدن. .... صوت خوش قرآن و اذان مي آيد ..... گناهان شما را مي‌بخشم و «بکم أسقي عبادي الغيث و أدفع عنهم البلاء»، باران رحمتم را به .... شنيده اي او (ص)که جبرئيل امين در ملکوت از همراهيش باز ماند که شان او بالاتر از ... باشد و سرما تا عمق درونت نفوذ کرده باشد، آن وقت تابش نخستين پرتو خورشيد، نه  ...

آدرس : کليک کنيد
مرداد ???? - ?? همه چي ...??

خدايا! دلم پر از آرزوهاي بزرگ است و دستم خالي... يا به کرمت دستم را پر کن، يا دلم را از آرزو خالي کن ... يا بر دستانم باران رحمتت را نازل کن و اورا از من نگير. يا.

آدرس : کليک کنيد
لحظات زلال

31 دسامبر 2014 ... اينجا بخش ارسال است، ما الطاف و رحمت هاي خداوند را براي بندگان به زمين مي فرستيم. ... خدايا شکر ... بتابد و تو همچنان دل به سرما سپرده باشي چه؟ ... باران باران محبت ببارد… .... تمام که شد و بـه تـيتـراژ رسـيد دسـتـگاه رو خـامــوش مــي کـنـيـم ... در خواب خروپف مي کند و آسايش او را مختل مي کند ضبط صوتي را آماده کرد و ...

آدرس : کليک کنيد
"الا بذکر الله تطمئن القلوب"

خدايا خواهان آن دمي هستم که آرامشي عنايت کني..تا لبريز شوم از تو. ... اگه وقت ميذارين مياين اين نوشته هايي که ارزش خوندن نداره رو ميخونيد واقعا ممنون. .... مرغ امين هم از آنجا بگذرد، ... باور کنيد سرما هم خيلي بده . ... البته انشاءالله که همه مون ميريم بهشت:) از رحمت خدا که نبايد نا اميد شد* ..... مثله آهسته قرآن خوندن،با همون صوتي که دوست داري*.

آدرس : کليک کنيد
صلوات خاصه امام رضا عليه السلام با صداي استاد انصاريان

16 سپتامبر 2013 ... قرائت زيارت امين الله و مداحي با نواي برادر خالقپور در رواق امام خميني ره ... کليپ صوتي مناجات با خدا "گفتي که مستجاب کنم گر دعا کني. ... سلامتي و موفقيت همه رو از خدا واسه ملت ايران و بعد خانوادم از خدا بخاه. .... خدا رحمتت کنه حاج رضا عزيز اينقد صدات قشنگه که خود امام رضا هم دوس داره صدات و هميشه بشنوه السلام عليک ...

آدرس : کليک کنيد



خدايا رحمتت رو بر سرما بباران ! آمين ... + صوتي
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه