loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 85 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)
براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد

5 روز پيش ... براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريدخلاصه اي از مطلب :ادامه اين مطلب : براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته ...

آدرس : کليک کنيد
براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد

براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريدخلاصه اي از مطلب :ادامه اين مطلب : براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز…,براي موفقيت ...

آدرس : کليک کنيد
براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران گذشته نياز نداريد

براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد. براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد براي داشتن يک زندگي فوق العاده به اين 8 ...

آدرس : کليک کنيد
براي داشتن يک زندگي موفق به ? نکته زير نيازي نداريد - آفتاب

14 ژوئن 2015 ... مهارت هاي اجتماعي زندگي موفقيت موفقيت در زندگي کد A246045 ... براي موفق شدن در زندگي بايد کارهاي خارق العاده انجام دهند و نياز به ... و به جاي اينکه روي حال و آينده تان تمرکز کنيد خودتان را درگير گذشته کنيد؟ ... تاييد ديگران.

آدرس : کليک کنيد
مجله آموزشي دارکوب | جستجو | - صفحه اصلي

براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد ... اما در مسير زندگي اغلب فراموش مي‌کنيم که چيزي که براي شاد بودن نياز داريم همان چيزي است که درست ...

آدرس : کليک کنيد
مجله تفريحي خبري تک نيوز | جستجو | - صفحه اصلي

... به اسوني طي کنين. براي دانلود به قسمت مجله ي المپياد ايران بيواو قسمت بالاي صفحه مراجعه کنيد. ..... براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد .

آدرس : کليک کنيد
25 علامتي که نشان ميدهد شما موفقيد و خودتان خبر نداريد! - گردالي

تقريبا همگي ما در زندگي دوره اي را گذرانده ايم که فکر ميکنيم هيچ چيز مثبتي نداريم و يک ... اگر در خانه و محل کار دنبال تاييد ديگران نيستيد و ميتوانيد نقشتان را بدون انتظار ... موفقيت بر اساس ساختار و برنامه ي طولاني مدت داشتن به وجود مي آيد. ... و باعث هدر رفتن زمانتان براي فعاليتهايي که به دردتان نميخورد بشوند، گذشته است.

آدرس : کليک کنيد
واکنش به تحقيرهاي ديگران - بيتوته

افرادي که به شدت شما را تحقير مي کنند با اين کار فقط ناراحتي، عدم موفقيت، و بي ... دانستن اين مطلب به شما کمک مي کند که راحت تر بتوانيد در کنار آنها به زندگي عادي .... شما نياز به تاييد ديگران نداريد : گاهي اوقات نظر ديگران به اين دليل شما را آزرده مي ... اين امر به دليل تفکرات ذهني شما و يا به دليل داستان هاي ذهني که براي خودتان ...

آدرس : کليک کنيد
شما درمورد 15 مسئله زير، هيچ توضيحي به کسي بدهکار نيستيد موفقيت

2 مارس 2015 ... براي اينکه چه چيزي را اولويت زندگي خودتان قرار داده‌ايد به کسي توضيحي ... مي‌کنيد که کسي بخاطر چيزي اشتباه مي‌کند، نيازي به عذرخواهي کردن نداريد. ... 4 بخاطر نياز به زماني براي تنها بودن به کسي توضيحي بدهکار نيستيد. ... با اعتماد به نفس وقت تنهايي تان را بگذرانيد و به فکر ديگران کار نداشته باشيد.

آدرس : کليک کنيد
نتايج لاتاري 2016 - مجله BM

17 ا کتبر 2014 ... اگر کد تاييد ثبت نام خود را گم کرده ايد بر روي Forgot confirmation ... شايد به هر دليلي موفق به رفتن نشويد و آن وقت ديگران با رفتارها و سوالهايشان شما را ديوانه خواهند کرد . ... براي کمک به هموطنان عزير و راحتي هر چه بيشتر آنها و کم کردن استرس ... اگر حالت شماره ? براي شما اتفاق افتاده باشه نياز به نگراني نيست .

آدرس : کليک کنيد
مطالب روان شناسي -موفقيت-ازدواج

براي يک زن آنها يک روح در دو بدن هستند، زندگي او و مرد زندگي اش يکي است. ... همه ما گاهي نياز به تاييد اين موضوع داريم که ارزش دوست داشته شدن را داريم. ... او مردي مي خواهد که مهربان باشد، مردي که ديگران به او اطمينان دارند و مورد تعريف و تمجيد قرار مي دهند. ... شما براي اثبات قدرت و مردانگي خود نيازي به سنگدلي و بداخلاقي نداريد، گاهي  ...

آدرس : کليک کنيد
آموزش(5?) - تفکر مثبت راهي به سوي زندگي بهتر و آرامتر...

دوست نداريد بهتر است آن ساعت براي گردش با دوستان‌تان قرار بگذاريد يا به خريد .... بيهوده نبوده است که در گذشته پادشاهان هميشه در دربار خود دلقکي داشتند ... ما معتقديم 4 نياز روحي اساسي وجود دارد :نياز به دوست داشتن ودوست داشته شدن ، نياز به ... بهترين راه براي تاييد همسرتان – که برايش بسيار مهم است –اين است که خيلي ساده هر ...

آدرس : کليک کنيد
براي زندگي بهتر بايگاني - بهترين ها

موفقيت بادوام زمان مي‌برد، و درنتيجه نيازمند صبر و حوصله است. ... براي داشتن يک زندگي فوق العاده به اين ? چيز نيازي نداريد ... اما در مسير زندگي اغلب فراموش مي‌کنيم که چيزي که براي شاد بودن نياز داريم همان چيزي است که ... اين واقعيت که در گذشته اشتباهاتي مرتکب شده‌ايد يکي ديگر از دلايلي است که بايد لبخند ... تاييد ديگران

آدرس : کليک کنيد
جملات نغز در خصوص مهارتهاي زندگي - همدردي

در عزت نفس،سخن از نفس در ميان است،نه از مال و مکنت و تاييد و تحسين. ... پنير مجاني فقط در تله موش پيدا مي شود,براي موفقيت بهايش را بايد بپردازيد . ... ,در ماتم گرفتن براي ايام گذشته ,نگراني براي اينده نيست ,بلکه زندگي خردمندانه و ... هرگز در مسير پيموده شده گام بر نداريد,زيرا اين راه تنها به همان جاي ميرسد که ديگران رسيده اند.

آدرس : کليک کنيد
رازهايي که زنان متأهل بايد آن را بدانند! - فرارو

26 ژانويه 2014 ... احترام گذاشتن به يکديگر در حضور ديگران، قدرداني کردن، "انعطاف پذيري" در ... شکل دهي و شخصيت و انتخاب درست مسير و حتي موفقيت هايشان نقش زيادي دارند ... در زندگي مشترکشان بر روي کاغذ ثبت کنند و همواره بر روي آن ها براي به وجود ..... به نفس به نظر برسيد و طوري وانمود کنيد که خيلي به حضور او نياز نداريد.

آدرس : کليک کنيد
دنياي انسان دنياي خلق انديشه هاي اوست ... - Facebook

انسان آگاه موانع را فرصت هايي براي گام بعدي و رشد خود مي داند. ... زيرا فکر از يک نيت دروني بر مي خيزد و تمام گذشته و آينده شما در قلمرو افکار شماست ... هرگاه با خداي درون خود همساز شديد ديگر نيازي به مشورت با ديگران نداريد . ... قابليت خلق معجزه از حرمت گذاشتن به زندگي و نفس آن شروع مي شود . .... به نيازهاي ديگران احترام بگذاريد .

آدرس : کليک کنيد
دسته‌بندي عمومي - روانشناسي خودماني | مشاوره خصوصي

برخي دختران تجارب خود را از ازدواج و زندگي ديگران به نوعي بدبيني و احتياط ... خود را براي ازدواج از روي چشم و هم چشمي و براي تاييد ديگران انتخاب مي کنند. ... دختران زيادي را مي بينيد که به شدت در کارشان غرق شده اند و موفقيت در کار را در اولويت همه مسايل ديگر زندگي مي دانند. ... فراموش کردن گذشته نياز به تلاش و انرژي بسيار دارد.

آدرس : کليک کنيد
برون گرايي و درون گرايي در ازدواج - دانشگاه علم و صنعت ايران

براي آگاهي از چگونگي تاثير اين ويژگي بر زندگي زناشويي در آغاز بهتر است با ... يکي از نيازهاي اصلي مردان نياز به تاييد شدن است، نيازي که نسيم زماني که در جمع ... با هم تبادل نظر کنند، عدم تشابه در اين مورد نمي تواند سبب عدم موفقيت زندگي آنها شود. .... يا ادمه دان کارها و فعاليت هايتان به انگيزه ها و محرک هاي خيلي قوي نياز نداريد.

آدرس : کليک کنيد
وبلاگ بزرگ شادي و رسيدن به موفقيت

اينکه سر ساعت معيني بيدار شويم، کارهايي را انجام دهيم که ديروز، هفته گذشته و ماه‌هاي ... مي‌دهيد در رختخواب بمانيد يا ديگر علاقه اي به آنچه که هر روز بايد انجام دهيد، نداريد .... حالا براي مثبت انديشي به سرکوب خشم و پاک کردن رد پايش از زندگي تان نياز داريد؟ .... منفي‌بافي عامل نابودي شادي، ارتباط با ديگران و دست‌يابي به موفقيت است.

آدرس : کليک کنيد
عادت‌هاي پول‌ساز : 15 عادت روزانه‌ي افراد ثروتمند | 4Farda

? سؤال کليدي براي تبديل شکست به موفقيت .... اگر خودتان را با افرادي احاطه کنيد که بينش شما نسبت به زندگي را تأييد و تصديق کنند، به ... وارن بافت مي‌گويد : « اگر چيزهايي را بخريد که به آن‌ها نياز نداريد، به زودي چيزهايي را خواهيد ... علاوه بر اين، افراد ثروتمند عادت دارند که با يک هديه يا کارت اعتباري از ديگران تشکر کنند.

آدرس : کليک کنيد
آموزش مخ زني

تلاش شما براي تغيير دادن شريك زندگي‌تان هم گاهي مي‌تواند زندگي تان را به خطر بيندازد. ... سه چيز در زندگي پايدار نيستند. Dreams روياها. Success موفقيت ها. Fortune شانس .... گامي در جهت بهبود اوضاع برداريم، در گذشته و مشکلات آن باقي بمانيم و همواره ديگران را .... به نظر برسيد و طوري وانمود کنيد که خيلي به حضور او نياز نداريد.

آدرس : کليک کنيد
مجله راز موفقيت - بهترين سايت مد و زيبايي,ارايش و عروس

مخصوصاً در مواردي که مربوط به نگاه ديگران نسبت به شما مي‌شود. اگر مي‌دانستيد که ... براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد. 1; 2; 3; 4; 5.

آدرس : کليک کنيد
رازهاي جذب ديگران,چگونه جذاب باشيم

اگر دوست نداريد موهايتان را به سمت بالا ببنديد، حلقه کردن و فردادن مو را امتحان کنيد . .... به عبارت ديگر، از آنجا که نيازمند حمايت و تاييد اجتماعي و عاطفي افرادي هستيم که ما ..... همه آدم ها نياز دارند که در زندگي احساس امنيت کنند و جذب کساني مي شوند که چنين ..... برادران هيکس مي گويند اين عمل شانس شما را براي رسيدن به موفقيت بسيار  ...

آدرس : کليک کنيد
روان شناسي

روان شناسي - معرفي مطالب کاربردي روان شناسي در زندگي روزمره - روان شناسي. ... در مورد نوجوانان و بزرگسالان، آزمون بندر براي تشخيص آسيب مغزي و به عنوان يک آزمون فرافکن ...... عده‌اي ملاک موفقيت در زندگي را بچه‌دار شدن، بعضي اشباع نيازهاي عاطفي و احساسي و گروهي ... نگذاريد ظلم و جفاي ديگران در گذشته از شما يک قرباني بسازد.

آدرس : کليک کنيد



براي موفقيت در زندگي به تاييد ديگران و گذشته نياز نداريد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه