loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 59 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
وقتي صدام ميکني

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : وقتي صدام ميکني



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




وقتي صدام ميکني - سايت تفريحي لبخند و تلخند | Sadi7.ir

سايت تفريحي و گالري عکس لبخند و تلخند | Sadi7.ir ,وقتي صدام ميکني.

آدرس : کليک کنيد
عشقم ميدونستي؟ وقتي صدام ميکني خانومم؟... - اس ام اس عاشقانه

عشقم ميدونستي؟ وقتي صدام ميکني خانومم؟ وقتي بهم خيره ميشي... وقتايي که حتي اگه بخندم، ميفهمي حوصله ندارم و تا نفهمي چمه ولم نميکني... وقتي اسممو با يه...

آدرس : کليک کنيد
Ebi Sedam kardi ابي - صدام کردي - YouTube

2 دسامبر 2014 ... Ebi Sedam kardi ابي - صدام کردي ... Ebi Vaghti To Geryeh Mikoni ابي وقتي تو گريه ميکني - Duration: 5:54. by Ahad Esmaeilian 889 views.

آدرس : کليک کنيد
وقتي سيا از تدارکات جنگي صدام به 'دولت انقلابي' اطلاعات مي‌رساند ...

10 فوريه 2015 ... وقتي سيا از تدارکات جنگي صدام به 'دولت انقلابي' اطلاعات مي‌رساند ... نکرده‌ام و روايت و نظر او را از نوشته‌ها و گفته‌هايش در جاهاي ديگر نقل مي‌کنم.

آدرس : کليک کنيد
وقتي که صدام قويترين معترض جنگ با ايران را کشت - ديپلماسي ايراني

9 ژانويه 2015 ... چيزي به تو مي گويم که نشان مي دهد چرا عدنان خيرالله بعدا به دست صدام کشته شد. آيا واقعا فکر مي کني صدام او را کشت؟ ابدا شک ندارم. عدنان خيرالله ...

آدرس : کليک کنيد
صدام چگونه سخن گفت - Aftab Net Daily

27 ژوئن 2015 ... با موهايي ژوليده و ريشي هم‌اندازه‌ي ريش فيدل کاسترو، صدام بيشتر شبيه کفتاري پير ..... صدام وقتي فهميد دارم چه کار مي‌کنم که خيلي دير شده بود.

آدرس : کليک کنيد
وقتي «آدمِ صدام» ضد خود صدام کودتا کرد - شيعه نيوز

-نه، البته که توجيه نمي‌کند. نه نه. من نمي‌خواهم توجيه کنم. دارم برايت توصيف مي‌کنم. تعريف مي‌کنم چه رخ داد. وقتي «آدمِ صدام» ضد خود صدام کودتا کرد. البکر و صدام.

آدرس : کليک کنيد
وقتي صدام به تکريتي‌ها خيانت کرد/ صدام‌در تثبيت‌حکومتش به چه ...

4 آوريل 2015 ... در آن عشيره‌اي ساکن است به نام آل بوناصر که صدام حسين و احمد حسن ... درحاليکه من به شکل قاطع تأکيد مي‌کنم کساني که از اهالي شهر تکريت به دست ...

آدرس : کليک کنيد
صدام به روايت يك عضو ارشد حزب بعث - دوران

وقتي كنفرانس سران كشورهاي غير متعهد در كوبا برگزار شد (سپتامبر 1979) صدام به عنوان نماينده ... رو كرد به من و پرسيد: به چه فكر مي‌كني صلاح؛ مي‌بينم تو فكري!

آدرس : کليک کنيد
Saddam Hussein - Wikipedia, the free encyclopedia

Saddam Hussein Abd al-Majid al-Tikriti (Arabic: صدام حسين عبد المجيد ...... But when this happens in the context of what you said on your national day, then when ...

آدرس : کليک کنيد
صدام | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

مبارزه با متحجّران فدايي مي خواهد، امام وقتي با شاه و سپس با آمريکا و صدام جنگيد ... و رفتار آزادي‌منشانه شهيد بهشتي هم اسلامي است و من فکر مي‌‌‌کنم درستش هم همين است.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

14 نوامبر 2014 ... من خفه خون گرفتم وقتي ديدم تو شهرم / کم نيست اون آدمي که تو ... يه بار خودت باش تو هم بزار تخليه شي / يکم فکر کن به حرفات ازت خواهش ميکنم

آدرس : کليک کنيد
صدام عبيد (@sadamobaid) | Twitter

The latest Tweets from صدام عبيد (@sadamobaid). العمل: مبرمج و إعلامي (تصميم وإخراج). اليمن صنعاء. ... You may also like. · Refresh. النفيسه اتصالات حاسب @ ...

آدرس : کليک کنيد
صدام را به اشتباه انداختيم تا از کويت عقب‌نشيني نکند - رمز عبور

وقتي قرار است گذشته را مرور کنيم، بايد شرايط آن زمان را هم لحاظ کرد تا نگاهي ... اما اگر بخواهم پاسخ شما را بدهم، بايد تأکيد کنم من هم فکر مي‌کنم و آن زمان هم معتقد بودم ...

آدرس : کليک کنيد
جزئيات نحوه دستگيري صدام و کشته شدن پسرانش از زبان تعقيب ...

3 آوريل 2014 ... به آمريکايي‌ها گفتيم وقتي براي گرفتن صدام به جايي مي‌رويد شروع به گشتن مي‌کنيد، محل را سريع ترک نکنيد، يعني ... گفت: داري شوخي مي‌کني؟

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - خاطرات خواندني از بعث و صدام

چيزي که من تصور مي‌کنم آن است که يکي از مسائلي که صدام حسين (مثل خيلي ديگر از مسائل) نتوانست آن را درست درک کند و بسنجد آن بود که وقتي شرايط براي ...

آدرس : کليک کنيد
صدام به روايت يك عضو ارشد حزب بعث - دوران

وقتي كنفرانس سران كشورهاي غير متعهد در كوبا برگزار شد (سپتامبر 1979) صدام به عنوان نماينده ... رو كرد به من و پرسيد: به چه فكر مي‌كني صلاح؛ مي‌بينم تو فكري!

آدرس : کليک کنيد
Saddam Hussein - Wikipedia, the free encyclopedia

Saddam Hussein Abd al-Majid al-Tikriti (Arabic: صدام حسين عبد المجيد ...... But when this happens in the context of what you said on your national day, then when ...

آدرس : کليک کنيد
صدام | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

مبارزه با متحجّران فدايي مي خواهد، امام وقتي با شاه و سپس با آمريکا و صدام جنگيد ... و رفتار آزادي‌منشانه شهيد بهشتي هم اسلامي است و من فکر مي‌‌‌کنم درستش هم همين است.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

14 نوامبر 2014 ... من خفه خون گرفتم وقتي ديدم تو شهرم / کم نيست اون آدمي که تو ... يه بار خودت باش تو هم بزار تخليه شي / يکم فکر کن به حرفات ازت خواهش ميکنم

آدرس : کليک کنيد
صدام عبيد (@sadamobaid) | Twitter

The latest Tweets from صدام عبيد (@sadamobaid). العمل: مبرمج و إعلامي (تصميم وإخراج). اليمن صنعاء. ... You may also like. · Refresh. النفيسه اتصالات حاسب @ ...

آدرس : کليک کنيد
صدام را به اشتباه انداختيم تا از کويت عقب‌نشيني نکند - رمز عبور

وقتي قرار است گذشته را مرور کنيم، بايد شرايط آن زمان را هم لحاظ کرد تا نگاهي ... اما اگر بخواهم پاسخ شما را بدهم، بايد تأکيد کنم من هم فکر مي‌کنم و آن زمان هم معتقد بودم ...

آدرس : کليک کنيد
جزئيات نحوه دستگيري صدام و کشته شدن پسرانش از زبان تعقيب ...

3 آوريل 2014 ... به آمريکايي‌ها گفتيم وقتي براي گرفتن صدام به جايي مي‌رويد شروع به گشتن مي‌کنيد، محل را سريع ترک نکنيد، يعني ... گفت: داري شوخي مي‌کني؟

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - خاطرات خواندني از بعث و صدام

چيزي که من تصور مي‌کنم آن است که يکي از مسائلي که صدام حسين (مثل خيلي ديگر از مسائل) نتوانست آن را درست درک کند و بسنجد آن بود که وقتي شرايط براي ...

آدرس : کليک کنيد
صدام به روايت يك عضو ارشد حزب بعث - دوران

وقتي كنفرانس سران كشورهاي غير متعهد در كوبا برگزار شد (سپتامبر 1979) صدام به عنوان نماينده ... رو كرد به من و پرسيد: به چه فكر مي‌كني صلاح؛ مي‌بينم تو فكري!

آدرس : کليک کنيد
Saddam Hussein - Wikipedia, the free encyclopedia

Saddam Hussein Abd al-Majid al-Tikriti (Arabic: صدام حسين عبد المجيد ...... But when this happens in the context of what you said on your national day, then when ...

آدرس : کليک کنيد
صدام | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

مبارزه با متحجّران فدايي مي خواهد، امام وقتي با شاه و سپس با آمريکا و صدام جنگيد ... و رفتار آزادي‌منشانه شهيد بهشتي هم اسلامي است و من فکر مي‌‌‌کنم درستش هم همين است.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بهزاد پکس به نام صدام عوض شده

14 نوامبر 2014 ... من خفه خون گرفتم وقتي ديدم تو شهرم / کم نيست اون آدمي که تو ... يه بار خودت باش تو هم بزار تخليه شي / يکم فکر کن به حرفات ازت خواهش ميکنم

آدرس : کليک کنيد
صدام عبيد (@sadamobaid) | Twitter

The latest Tweets from صدام عبيد (@sadamobaid). العمل: مبرمج و إعلامي (تصميم وإخراج). اليمن صنعاء. ... You may also like. · Refresh. النفيسه اتصالات حاسب @ ...

آدرس : کليک کنيد
صدام را به اشتباه انداختيم تا از کويت عقب‌نشيني نکند - رمز عبور

وقتي قرار است گذشته را مرور کنيم، بايد شرايط آن زمان را هم لحاظ کرد تا نگاهي ... اما اگر بخواهم پاسخ شما را بدهم، بايد تأکيد کنم من هم فکر مي‌کنم و آن زمان هم معتقد بودم ...

آدرس : کليک کنيد
جزئيات نحوه دستگيري صدام و کشته شدن پسرانش از زبان تعقيب ...

3 آوريل 2014 ... به آمريکايي‌ها گفتيم وقتي براي گرفتن صدام به جايي مي‌رويد شروع به گشتن مي‌کنيد، محل را سريع ترک نکنيد، يعني ... گفت: داري شوخي مي‌کني؟

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - خاطرات خواندني از بعث و صدام

چيزي که من تصور مي‌کنم آن است که يکي از مسائلي که صدام حسين (مثل خيلي ديگر از مسائل) نتوانست آن را درست درک کند و بسنجد آن بود که وقتي شرايط براي ...

آدرس : کليک کنيد
شکست صدام از نوجوانان ايراني+فيلم - تبيان

1 جولاي 2015 ... من افتخار مي‌کنم که باوجود صغر سني‌اي که داشتيم روحيه‌مان جهادي بود. ... يوسف‌زاده ادامه سخن را به دست مي‌گيرد و مي‌گويد: وقتي از قصر صدام به زندان ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - جنگ تحميلي - Military.ir

وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - ارسال شده در جنگ تحميلي : صدام از ... من شخصاً اين روش را تشويق مي‌کنم؛ براي اينکه اگر ما به اعدام اسراي ...

آدرس : کليک کنيد
صدام کن(عاشقانه هاي taha)

صدام کن(عاشقانه هاي taha) - . من درد ميکشم تو اما چشم هايت را ببند! سخت است بدانم ميبيني و بيخيالي . . .

آدرس : کليک کنيد
مردم جهان از جنايات‌ شيميايي صدام خبر ندارند با دو سرطان دست و پنجه نرم ...

3 مه 2015 ... وقتي چشم باز کردم در بيمارستان بودم. کمي که مداوا شدم، ... يک بار پرستارها دورم جمع شدند و گفتند "چرا اينقدر بي‌تابي مي‌کني؟" من گفتم: مي‌خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - محافظ صدام اختياراتش از وزير بيشتر بود+عکس

*وقتي ما کارهاي مؤسس حزب که به همه ي کارهاي صدام حسين مشروعيت مي داد را ذکر مي ..... رو کرد به من و گفت: «صلاح، چند سال است در زمينه ي ديپلماتيک فعاليت مي کني؟

آدرس : کليک کنيد
معاون صدام کشته شد (+عکس) / جنازه به سفارت آمريکا منتقل شد / حزب ...

17 آوريل 2015 ... عزت ابراهيم الدوري تنها مقام ارشد حکومت صدام بود که پس از سقوط بغداد در سال 2003 ، از سرنوشت ..... و براي تحريک عواطف، گاهي عکس هاي بسيار خشن مثل کشته شدن بچه ها رو پخش ميکنه. .... وقتي 2 همکلاسي قاضي و متهم شدند (+فيلم) ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي

8 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي با بالاترين کيفيت + متن آهنگ ... وقتي محسن اهنگ ميخوند ايشون تازه داشت الفبا ياد ميگرفت،اينو با محسن مقايسه نکن اصلا .... خيلي خوب بود ولي يکم تقليد داره ميکنه اين دوستمون.

آدرس : کليک کنيد
الف - رند پل: سرنگوني صدام يک اشتباه بزرگ بود

28 آوريل 2015 ... وي در ادامه در خصوص روابط آمريکا با اسرائيل نيز گفت: من فکر مي‌کنم که اسرائيل يکي از ... الحق والانصاف امنيت عراق درزمان صدام كم نظيربود آماركشته شده هاي عراق نسبت به اون ... وقتي کار پيدا مي شود، مي گويد: اين که کار نيست.

آدرس : کليک کنيد
شکست صدام از نوجوانان ايراني+فيلم - تبيان

1 جولاي 2015 ... من افتخار مي‌کنم که باوجود صغر سني‌اي که داشتيم روحيه‌مان جهادي بود. ... يوسف‌زاده ادامه سخن را به دست مي‌گيرد و مي‌گويد: وقتي از قصر صدام به زندان ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - جنگ تحميلي - Military.ir

وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - ارسال شده در جنگ تحميلي : صدام از ... من شخصاً اين روش را تشويق مي‌کنم؛ براي اينکه اگر ما به اعدام اسراي ...

آدرس : کليک کنيد
صدام کن(عاشقانه هاي taha)

صدام کن(عاشقانه هاي taha) - . من درد ميکشم تو اما چشم هايت را ببند! سخت است بدانم ميبيني و بيخيالي . . .

آدرس : کليک کنيد
مردم جهان از جنايات‌ شيميايي صدام خبر ندارند با دو سرطان دست و پنجه نرم ...

3 مه 2015 ... وقتي چشم باز کردم در بيمارستان بودم. کمي که مداوا شدم، ... يک بار پرستارها دورم جمع شدند و گفتند "چرا اينقدر بي‌تابي مي‌کني؟" من گفتم: مي‌خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - محافظ صدام اختياراتش از وزير بيشتر بود+عکس

*وقتي ما کارهاي مؤسس حزب که به همه ي کارهاي صدام حسين مشروعيت مي داد را ذکر مي ..... رو کرد به من و گفت: «صلاح، چند سال است در زمينه ي ديپلماتيک فعاليت مي کني؟

آدرس : کليک کنيد
معاون صدام کشته شد (+عکس) / جنازه به سفارت آمريکا منتقل شد / حزب ...

17 آوريل 2015 ... عزت ابراهيم الدوري تنها مقام ارشد حکومت صدام بود که پس از سقوط بغداد در سال 2003 ، از سرنوشت ..... و براي تحريک عواطف، گاهي عکس هاي بسيار خشن مثل کشته شدن بچه ها رو پخش ميکنه. .... وقتي 2 همکلاسي قاضي و متهم شدند (+فيلم) ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي

8 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي با بالاترين کيفيت + متن آهنگ ... وقتي محسن اهنگ ميخوند ايشون تازه داشت الفبا ياد ميگرفت،اينو با محسن مقايسه نکن اصلا .... خيلي خوب بود ولي يکم تقليد داره ميکنه اين دوستمون.

آدرس : کليک کنيد
الف - رند پل: سرنگوني صدام يک اشتباه بزرگ بود

28 آوريل 2015 ... وي در ادامه در خصوص روابط آمريکا با اسرائيل نيز گفت: من فکر مي‌کنم که اسرائيل يکي از ... الحق والانصاف امنيت عراق درزمان صدام كم نظيربود آماركشته شده هاي عراق نسبت به اون ... وقتي کار پيدا مي شود، مي گويد: اين که کار نيست.

آدرس : کليک کنيد
شکست صدام از نوجوانان ايراني+فيلم - تبيان

1 جولاي 2015 ... من افتخار مي‌کنم که باوجود صغر سني‌اي که داشتيم روحيه‌مان جهادي بود. ... يوسف‌زاده ادامه سخن را به دست مي‌گيرد و مي‌گويد: وقتي از قصر صدام به زندان ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - جنگ تحميلي - Military.ir

وقتي صدام مقابل افسرانش فريب خورد - ارسال شده در جنگ تحميلي : صدام از ... من شخصاً اين روش را تشويق مي‌کنم؛ براي اينکه اگر ما به اعدام اسراي ...

آدرس : کليک کنيد
صدام کن(عاشقانه هاي taha)

صدام کن(عاشقانه هاي taha) - . من درد ميکشم تو اما چشم هايت را ببند! سخت است بدانم ميبيني و بيخيالي . . .

آدرس : کليک کنيد
مردم جهان از جنايات‌ شيميايي صدام خبر ندارند با دو سرطان دست و پنجه نرم ...

3 مه 2015 ... وقتي چشم باز کردم در بيمارستان بودم. کمي که مداوا شدم، ... يک بار پرستارها دورم جمع شدند و گفتند "چرا اينقدر بي‌تابي مي‌کني؟" من گفتم: مي‌خواهم ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - محافظ صدام اختياراتش از وزير بيشتر بود+عکس

*وقتي ما کارهاي مؤسس حزب که به همه ي کارهاي صدام حسين مشروعيت مي داد را ذکر مي ..... رو کرد به من و گفت: «صلاح، چند سال است در زمينه ي ديپلماتيک فعاليت مي کني؟

آدرس : کليک کنيد
معاون صدام کشته شد (+عکس) / جنازه به سفارت آمريکا منتقل شد / حزب ...

17 آوريل 2015 ... عزت ابراهيم الدوري تنها مقام ارشد حکومت صدام بود که پس از سقوط بغداد در سال 2003 ، از سرنوشت ..... و براي تحريک عواطف، گاهي عکس هاي بسيار خشن مثل کشته شدن بچه ها رو پخش ميکنه. .... وقتي 2 همکلاسي قاضي و متهم شدند (+فيلم) ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي

8 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد پويا سالکي بنام صدام کردي با بالاترين کيفيت + متن آهنگ ... وقتي محسن اهنگ ميخوند ايشون تازه داشت الفبا ياد ميگرفت،اينو با محسن مقايسه نکن اصلا .... خيلي خوب بود ولي يکم تقليد داره ميکنه اين دوستمون.

آدرس : کليک کنيد
الف - رند پل: سرنگوني صدام يک اشتباه بزرگ بود

28 آوريل 2015 ... وي در ادامه در خصوص روابط آمريکا با اسرائيل نيز گفت: من فکر مي‌کنم که اسرائيل يکي از ... الحق والانصاف امنيت عراق درزمان صدام كم نظيربود آماركشته شده هاي عراق نسبت به اون ... وقتي کار پيدا مي شود، مي گويد: اين که کار نيست.

آدرس : کليک کنيد



وقتي صدام ميکني
برچسب ها وقتي صدام ميکني ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه