loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 369 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
پيام ابراهيم‌پور : عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : پيام ابراهيم‌پور : عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم/ عيد فطر «شبهاي روشن» را از مشهد ...

7 ساعت قبل ... پيام ابراهيم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم/ عيد فطر «شبهاي روشن» را از مشهد مقدس اجرا مي‌کنيم.

آدرس : کليک کنيد
عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم عيد فطر شبهاي روشن را از مشهد ...

7 ساعت قبل ... عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم عيد فطر شبهاي روشن را از مشهد مقدس اجرا ... ???? - ??:??. پيام ابراهيم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: ...

آدرس : کليک کنيد
باشگاه‌خبرنگاران - فريما فرجامي حق خود را از سينما و تئاتر نگرفت ...

7 ساعت قبل ... پيام ابراهيم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: · عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم/ عيد فطر «شبهاي روشن» را از مشهد مقدس اجرا مي‌کنيم ... اما با توجه به شرايطي که امروز با آن روبه رو هستم بسيار خوشحالم در برنامه اي حضور دارم ...

آدرس : کليک کنيد
سفير مالزي: اول شدن قاري ايران در مسابقات مالزي، خوشحالم کرد

7 ساعت قبل ... پيام ابراهيم‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: · عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم/ عيد فطر «شبهاي روشن» را از مشهد مقدس ... انتهاي پيام/.

آدرس : کليک کنيد
مرداد 1389 - سينماي نقره اي

اين كار هفت بخش دارد كه هم‌اكنون مشغول آماده‌سازي يكي از بخش‌هاي آن هستم. ... در ميان ليست فيلم‌هاي متقاضي جشن خانه سينما، فيلم‌هايي هستند که دو شرط لازم نمايش در يک .... اسعديان)، «طاووس‌هاي بي‌پر» (جواد مزدآبادي)،«طهران تهران» (داريوش مهرجويي، مهدي ... با اجراي احسان عليخاني و تهيه‌کنندگي پيام ابراهيم‌پور روي آنتن شبکه سه مي‌رفت، اما ...

آدرس : کليک کنيد
از علي حاتمي براي “مادر” فيلم‌نامه خواستم، گفت نداريم - سينما ژورنال

اين نمايشگاه چندي پيش با پيام سام‌کوته سا، رئيس مجمع‌عمومي سازمان‌ملل، با مضمون ... من شدند و يکي از عکس‌هاي من را با آقاي فابيزيو انتخاب کردند تا براي سازمان‌ملل تصوير کنند. ... ولي عاشق بازيگري هستم دليلي براي انجام کار ديگري ندارم. ... را بازي کرده بودم، قبول نکردم آقاي مهرجويي را هر چند سال يک بار مي‌ديدم، مي‌گفتند تو چرا ...

آدرس : کليک کنيد
ماه عسل - روزنامه صبا

... خداحافظي کرد و اينگونه شد که عليخاني برنامه را با کمک پيام ابراهيم‌پور تهيه و البته اجرا کرد. ... رمضان سال ?? نه خبري از زاهدي بود، نه عليخاني و نه ابراهيم پور بلکه پورمحمدي خود با فرزداد حسني وارد .... عاشق تئاتر رئال هستم ... داريوش مهرجويي از روند نقد آثارش گله کرد ... آرزو مي کنم فيلم هاي سينمايي به شکل معقول به نمايش در آيد.

آدرس : کليک کنيد
انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران

عياري: "فرار از تله" فيلمي از جنس موج نوي سينما ايران است ... او سعي نمي کرد بيش از ظرفيت فيلم، پيام يا مفهومي را براي مخاطب در نظر بگيرد و به همين دليل فيلم او سال ها ... من سرسپرده سينمايي هستم که ارتباطي بي واسطه با تماشاگر داشته باشد و مخاطب را فريب ندهد» . ...... نارنجي پوش (به تهيه کنندگي و کارگرداني داريوش مهرجويي ).

آدرس : کليک کنيد
مثل خودم حرف مي‌زنم - سينما نگار

26 ژوئن 2015 ... اين نمايشگاه چندي پيش با پيام سام‌کوته سا، رئيس مجمع‌عمومي سازمان‌ملل، با مضمون " نزديکي انسان ... من شدند و يکي از عکس‌هاي من را با آقاي فابيزيو انتخاب کردند تا براي سازمان‌ملل تصوير کنند. .... ولي عاشق بازيگري هستم دليلي براي انجام کار ديگري ندارم. .... تقدير داريوش مهرجويي از يک جوان فعال فرهنگي + عکس.

آدرس : کليک کنيد
dehgani - dehgani.persianblog.ir

28 آگوست 2013 ... ايشان از جمله اشاره به عباس کيارستمي، داريوش مهرجويي، بهمن فرمان آرا، ... استقبال تماشاچيان از فيلم هاي نيکي کريمي بويژه فيلم "يک شب" .... آقاي فرهاد ابراهيم پور نويسنده و شاعر ايراني در دبي: .... زار کازرون بر فراز درياچه پريشان هستم و از نرگس زار به رودخانه شاپور بر ..... پيام دکتر دهقاني به مناسبت روز اصفهان.

آدرس : کليک کنيد
تيوال هنر و تجربه

درخواست تارا اوتادي از دبير جشن خانه سينما: فيلم‌هاي ما را ببينيد ... ديدن متن ». تارا اوتادي کارگردان .... پزشکاي ما عاشق فيلما و سريالاي ضعيفن مث اينکه! ?? تير.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه خواندني با فاطمه معتمد آريا و همسرش+تصاوير - نيک صالحي

9 فوريه 2015 ... پيام فرهاد مجيدي به مناسبت توافق هسته اي + عکس .... كه در دوران ممنوعيت كاري من شد همين مساله بود و بابتش از آنها ممنون هم هستم. ... آقاي رحيم بشارت مرا معرفي كرده بودند و چند تا از فيلم هاي من را به ... وقتي سناريو را خواندم تصميم گرفتم با آقاي كاوه ابراهيم پور همكاري كنم. ..... رضا رويگري و همسرش چه جوري عاشق هم شدند.

آدرس : کليک کنيد
ويژه نامه نوروز 87 - JameJamOnline.ir - جام جم

دردسرهاي مهرجويي بودن‌ ... باشد، اينگمار برگمن باشد، آنتونيوني باشد، من باشم، يا همين داريوش مهرجويي باشد. ... بوده که حالا خنثي نشده، تبديل به چيزي شده که مدام پيام اخلاقي پخش مي‌کنه. ... امسال همايون ارشادي به سيم آخر زد و رفت افغانستان فيلمي بازي کرد به اسم «بادبادک‌باز». ...... اعلاميه ترحيم خواستگار براي عاشق کردن دختر جوان.

آدرس : کليک کنيد
Ashkan Jabari | Facebook

Movies. Django Unchained. The Others. 25th Hour. Television. پارازيت. Parazitپارازيت. Lolek a Bolek. قهوه تلخ. Games. Max Payne. Pro Evolution Soccer.

آدرس : کليک کنيد
Ali Reza Kochaki | فيس‌بوک

Ali Reza Kochaki در فيس‌بوک است. به فيس‌بوک بپيونديد تا با Ali Reza Kochaki و ديگران که شايد بشناسيد در پيوند باشيد. فيس‌بوک به افراد اين قدرت را...

آدرس : کليک کنيد
Ali Nikjoo | فيس‌بوک

فيلم هاي قديمي ايراني. Ernesto cheguevara. وفا ... ورزشکاران. عاشقان علي كريمي. Alireza Haghighi. Karim Benzema. Andrea Pirlo ...

آدرس : کليک کنيد
مثل خودم حرف مي‌زنم - سينما نگار

26 ژوئن 2015 ... اين نمايشگاه چندي پيش با پيام سام‌کوته سا، رئيس مجمع‌عمومي سازمان‌ملل، با مضمون " نزديکي انسان ... من شدند و يکي از عکس‌هاي من را با آقاي فابيزيو انتخاب کردند تا براي سازمان‌ملل تصوير کنند. .... ولي عاشق بازيگري هستم دليلي براي انجام کار ديگري ندارم. .... تقدير داريوش مهرجويي از يک جوان فعال فرهنگي + عکس.

آدرس : کليک کنيد
dehgani - dehgani.persianblog.ir

28 آگوست 2013 ... ايشان از جمله اشاره به عباس کيارستمي، داريوش مهرجويي، بهمن فرمان آرا، ... استقبال تماشاچيان از فيلم هاي نيکي کريمي بويژه فيلم "يک شب" .... آقاي فرهاد ابراهيم پور نويسنده و شاعر ايراني در دبي: .... زار کازرون بر فراز درياچه پريشان هستم و از نرگس زار به رودخانه شاپور بر ..... پيام دکتر دهقاني به مناسبت روز اصفهان.

آدرس : کليک کنيد
تيوال هنر و تجربه

درخواست تارا اوتادي از دبير جشن خانه سينما: فيلم‌هاي ما را ببينيد ... ديدن متن ». تارا اوتادي کارگردان .... پزشکاي ما عاشق فيلما و سريالاي ضعيفن مث اينکه! ?? تير.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه خواندني با فاطمه معتمد آريا و همسرش+تصاوير - نيک صالحي

9 فوريه 2015 ... پيام فرهاد مجيدي به مناسبت توافق هسته اي + عکس .... كه در دوران ممنوعيت كاري من شد همين مساله بود و بابتش از آنها ممنون هم هستم. ... آقاي رحيم بشارت مرا معرفي كرده بودند و چند تا از فيلم هاي من را به ... وقتي سناريو را خواندم تصميم گرفتم با آقاي كاوه ابراهيم پور همكاري كنم. ..... رضا رويگري و همسرش چه جوري عاشق هم شدند.

آدرس : کليک کنيد
ويژه نامه نوروز 87 - JameJamOnline.ir - جام جم

دردسرهاي مهرجويي بودن‌ ... باشد، اينگمار برگمن باشد، آنتونيوني باشد، من باشم، يا همين داريوش مهرجويي باشد. ... بوده که حالا خنثي نشده، تبديل به چيزي شده که مدام پيام اخلاقي پخش مي‌کنه. ... امسال همايون ارشادي به سيم آخر زد و رفت افغانستان فيلمي بازي کرد به اسم «بادبادک‌باز». ...... اعلاميه ترحيم خواستگار براي عاشق کردن دختر جوان.

آدرس : کليک کنيد
Ashkan Jabari | Facebook

Movies. Django Unchained. The Others. 25th Hour. Television. پارازيت. Parazitپارازيت. Lolek a Bolek. قهوه تلخ. Games. Max Payne. Pro Evolution Soccer.

آدرس : کليک کنيد
Ali Reza Kochaki | فيس‌بوک

Ali Reza Kochaki در فيس‌بوک است. به فيس‌بوک بپيونديد تا با Ali Reza Kochaki و ديگران که شايد بشناسيد در پيوند باشيد. فيس‌بوک به افراد اين قدرت را...

آدرس : کليک کنيد
Ali Nikjoo | فيس‌بوک

فيلم هاي قديمي ايراني. Ernesto cheguevara. وفا ... ورزشکاران. عاشقان علي كريمي. Alireza Haghighi. Karim Benzema. Andrea Pirlo ...

آدرس : کليک کنيد
مثل خودم حرف مي‌زنم - سينما نگار

26 ژوئن 2015 ... اين نمايشگاه چندي پيش با پيام سام‌کوته سا، رئيس مجمع‌عمومي سازمان‌ملل، با مضمون " نزديکي انسان ... من شدند و يکي از عکس‌هاي من را با آقاي فابيزيو انتخاب کردند تا براي سازمان‌ملل تصوير کنند. .... ولي عاشق بازيگري هستم دليلي براي انجام کار ديگري ندارم. .... تقدير داريوش مهرجويي از يک جوان فعال فرهنگي + عکس.

آدرس : کليک کنيد
dehgani - dehgani.persianblog.ir

28 آگوست 2013 ... ايشان از جمله اشاره به عباس کيارستمي، داريوش مهرجويي، بهمن فرمان آرا، ... استقبال تماشاچيان از فيلم هاي نيکي کريمي بويژه فيلم "يک شب" .... آقاي فرهاد ابراهيم پور نويسنده و شاعر ايراني در دبي: .... زار کازرون بر فراز درياچه پريشان هستم و از نرگس زار به رودخانه شاپور بر ..... پيام دکتر دهقاني به مناسبت روز اصفهان.

آدرس : کليک کنيد
تيوال هنر و تجربه

درخواست تارا اوتادي از دبير جشن خانه سينما: فيلم‌هاي ما را ببينيد ... ديدن متن ». تارا اوتادي کارگردان .... پزشکاي ما عاشق فيلما و سريالاي ضعيفن مث اينکه! ?? تير.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه خواندني با فاطمه معتمد آريا و همسرش+تصاوير - نيک صالحي

9 فوريه 2015 ... پيام فرهاد مجيدي به مناسبت توافق هسته اي + عکس .... كه در دوران ممنوعيت كاري من شد همين مساله بود و بابتش از آنها ممنون هم هستم. ... آقاي رحيم بشارت مرا معرفي كرده بودند و چند تا از فيلم هاي من را به ... وقتي سناريو را خواندم تصميم گرفتم با آقاي كاوه ابراهيم پور همكاري كنم. ..... رضا رويگري و همسرش چه جوري عاشق هم شدند.

آدرس : کليک کنيد
ويژه نامه نوروز 87 - JameJamOnline.ir - جام جم

دردسرهاي مهرجويي بودن‌ ... باشد، اينگمار برگمن باشد، آنتونيوني باشد، من باشم، يا همين داريوش مهرجويي باشد. ... بوده که حالا خنثي نشده، تبديل به چيزي شده که مدام پيام اخلاقي پخش مي‌کنه. ... امسال همايون ارشادي به سيم آخر زد و رفت افغانستان فيلمي بازي کرد به اسم «بادبادک‌باز». ...... اعلاميه ترحيم خواستگار براي عاشق کردن دختر جوان.

آدرس : کليک کنيد
Ashkan Jabari | Facebook

Movies. Django Unchained. The Others. 25th Hour. Television. پارازيت. Parazitپارازيت. Lolek a Bolek. قهوه تلخ. Games. Max Payne. Pro Evolution Soccer.

آدرس : کليک کنيد
Ali Reza Kochaki | فيس‌بوک

Ali Reza Kochaki در فيس‌بوک است. به فيس‌بوک بپيونديد تا با Ali Reza Kochaki و ديگران که شايد بشناسيد در پيوند باشيد. فيس‌بوک به افراد اين قدرت را...

آدرس : کليک کنيد
Ali Nikjoo | فيس‌بوک

فيلم هاي قديمي ايراني. Ernesto cheguevara. وفا ... ورزشکاران. عاشقان علي كريمي. Alireza Haghighi. Karim Benzema. Andrea Pirlo ...

آدرس : کليک کنيد
خوانندگان و بازيگران

رز زرد, داوود, داريوش فرهنگ ... سنتوري, علي بلورچي, داريوش مهرجويي ... عکسهاي-جديد- الناز-حبيبي---سري-2 ... از خودم تعريف نمي‌کنم اما شديدا آدم رازداري هستم.

آدرس : کليک کنيد
مرجع دانلود کتاب

دانلود فيلم هاي مستند · دانلود فيلم ها آموزشي .... تعداد بازديدها : 3358; مجموعه دوبيتي هاي عاشقانه ... تعداد بازديدها : 3934; دانلود کتاب پستچي - داريوش مهرجويي

آدرس : کليک کنيد
خوانندگان و بازيگران

رز زرد, داوود, داريوش فرهنگ ... سنتوري, علي بلورچي, داريوش مهرجويي ... عکسهاي-جديد- الناز-حبيبي---سري-2 ... از خودم تعريف نمي‌کنم اما شديدا آدم رازداري هستم.

آدرس : کليک کنيد
مرجع دانلود کتاب

دانلود فيلم هاي مستند · دانلود فيلم ها آموزشي .... تعداد بازديدها : 3358; مجموعه دوبيتي هاي عاشقانه ... تعداد بازديدها : 3934; دانلود کتاب پستچي - داريوش مهرجويي

آدرس : کليک کنيد
خوانندگان و بازيگران

رز زرد, داوود, داريوش فرهنگ ... سنتوري, علي بلورچي, داريوش مهرجويي ... عکسهاي-جديد- الناز-حبيبي---سري-2 ... از خودم تعريف نمي‌کنم اما شديدا آدم رازداري هستم.

آدرس : کليک کنيد
مرجع دانلود کتاب

دانلود فيلم هاي مستند · دانلود فيلم ها آموزشي .... تعداد بازديدها : 3358; مجموعه دوبيتي هاي عاشقانه ... تعداد بازديدها : 3934; دانلود کتاب پستچي - داريوش مهرجويي

آدرس : کليک کنيد



پيام ابراهيم‌پور : عاشق فيلم‌هاي داريوش مهرجويي هستم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه