loading...
ستاره چت،السکا چت،عسل چت،چت باران،یاهو چت،ققنوس چت،چت ایرانیسلی ها،ناز چت
مدیریت بازدید : 49 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم»

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم»



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم

11 ساعت قبل ... Zoë Kravitz گفت که به اين خاطر که شهر نشين نبود از بازي در فيلم The Dark Knight Rises کنار گذاشته شده بود.

آدرس : کليک کنيد
Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم

10 ساعت قبل ... اختصاصي ايران فيلم. Zoë Kravitz گفت که به اين خاطر که شهر نشين نبود از بازي در فيلم The Dark Knight Rises کنار گذاشته شده بود.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ رضامهر به نام ميلياردي | دنس سئو| اکسپرت سئو| رويال سئو

14 ژوئن 2015 ... ... دانلود آهنگ جديد محمد آقاخاني به نام عطر تو · Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم» · Charlize Theron گفت:« ...

آدرس : کليک کنيد



Zoë Kravitz گفت« بخاطر رنگ پوستم نتوانستم در فيلم بتمن بازي کنم»
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
پیوندهای روزانه